
„Shibui“ sujungs kelis HR konsultacijas teikusius prekių ženklus
Nuo rugsėjo 30 dienos HR mokymų ir konsultacijų paslaugas teikusios prekiniai ženklai „Tsunami“, „Shibui“, vienijasi po vienu „Shibui“ prekės ženklu.
„Susivienyti paskatino mūsų klientų poreikiai – organizacijoms patogiau gauti visas paslaugas iš vienų rankų, nes išsitrina ribos tarp anksčiau atskiromis
laikytų veiklos sričių. Pavyzdžiui, komandai motyvuoti gali reikėti ir pranešimų (tuo iki šiol užsiėmė „Tsunami“), ir grupės dinamikos mokymų su patyriminėmis
užduotimis bei giluminėmis refleksijomis, ir konsultacijų vadovų komandai – o tai jau buvo tik „Shibui“ veiklos sritis“, – komentavo šiuos pokyčius Kęstutis Vingilis,
įmonės „Shibui partners“ vadovas, organizacijų vystymo konsultantas.
Pasak pašnekovo, ateityje tai leis klientams gauti dinamiškesnes mokymų programas organizacijoms, kuriose persipina skirtingos mokymosi formos ir netikėtos kultūrinės partnerystės.
„Tai atspindi šiuolaikiškų organizacijų brandą, tarpdiscipliniškumą ir iš to kylantį poreikį „kitokio negu anksčiau, įdomaus ir paveikaus“ mokymosi“
Pokyčius simbolizuoja ir atsinaujinęs, ryškesnis „Shibui“ logotipas, kuris kalba apie dvi reikšmes, pirmoji – tai laiko ir patirčių nugludintas žmogus, išlaikęs moralę bei žinias; kita –
minimalizmas ir tiesumas, tik tai, kas svarbiausia.
„Šis žodis geriausiai atspindi mūsų veiklos prasmę – siekiame, kad mūsų paslaugos atitiktų antrąją „Shibui“ reikšmę – būtų paprastos, aiškios, siūlančios tai, kas klientui svarbiausia šiuo metu,
kas padėtų jam eiti tiesiai į tikslą. Ir siekiu bei tikiuosi, kad pirmoji reikšmė atsispindėtų mūsų komandos asmenybėse“, – atskleidė pavadinimo prasmę K. Vingilis.
2014 m. įkurta bendrovė „Shibui partners“ vienija ekspertų bendruomenę, kurių paslaugų spektras – nuo patikimų patarimų vadovams iki individualizuotų mokymų, konsultacijų ir nestandartinių pranešimų darbuotojams.